Op wandel in Leuven

Deze middag (of beter gisteren middag) was ik op wandel in Leuven. De stad waar ik werk. Ik ontdekte er een prachtige tuin, de kruidtuin genaamd.

Kruidtuin leuven
(Foto site leuven)
Deze is het ganse jaar open voor het publiek.

  • Periode van 1 oktober tot 30 april: van 08.00 uur tot 17.00 uur;
  • periode van 1 mei tot 30 september: van 08.00 uur tot 20.00 uur;
  • op zon- en feestdagen van 09.00 uur tot het voorziene sluitingsuur;
  • gesloten op 25 december en 1 januari

Meer info vind je op de site van Leuven.

3 gedachtes over “Op wandel in Leuven

  1. Inderdaad maar ik moet nog eens een nieuwe digitale camera aanschaffend. Die ik nu heb is al redelijk oud en de batterijen houden het niet echt lang meer vol.

    Bedank voor je bezoekje.

  2. héhé bij mij is het nog erger.. ik heb zelfs geen digitale camera, ik moet die van mijn broertje (van 12) lenen! Ik heb alleen mijn eigen goede oude toestel van mijn eigen 12e verjaardag! Moet ik toch ook eens werk van maken!

    groetjes

Geef een reactie

