Nintendo DS lite / Brain Training

Ik heb mij een Nintende DS lite aangeschaft.
Ik ben niet echt een gamer maar het ding zag er zo leuk uit.

Brain Training is het eerste game dat ik heb gekocht. Momenteel (na ongeveer een week spelen) zit ik op een hersenleeftijd van 26, wat wel redelijk OK is denk ik (20 is OK volgens het spel).

Ik ben nu nog opzoek naar andere leuke games. Voorstellen?

Update: New Super Mario Bros heb ik mij nu ook aangeschaft. Leuk spel.

New Super Mario Bros

Geef een reactie

